דף הבית » חיפוש עבודה » פורטל דרושים מקוון בחינם: המדריך המלא

פורטל דרושים מקוון בחינם: המדריך המלא

פורטל דרושים חינם

פורטל עבודה חינמי הוא שירות מבוסס אינטרנט המסייע למעסיקים ולמחפשי עבודה למצוא אחד את השני. הפורטל פועל כמתווך בין השניים, ומספק שירותים כמו פרסום משרות, סינון מועמדים, ניהול קורות חיים ועוד.

OpenJobmetis הוא פורטל דרושים חינמי המיועד לפרילנסרים ויזמים המחפשים עבודה. הפורטל המתקדם עוזר להם למצוא הזדמנויות, ללמוד על מיומנויות חדשות ולהתחבר לאנשי מקצוע אחרים. Openjobmetis מציעה לפרילנסרים ויזמים פלטפורמה שבה הם יכולים לרשום את כישוריהם ולמצוא משרות רלוונטיות עבורם. האתר מאפשר להם למצוא בקלות את ההזדמנויות הנכונות בתחום המומחיות שלהם.

היום, פורטלי דרושים זמינים בחינם לכל מי שרוצה להשתמש בהם – בין אם מדובר במעסיק ובין אם מדובר במועמד. כמה מפורטלי העבודה החינמיים הפופולריים ביותר כוללים את Indeed, CareerBuilder ו-Glassdoor.

AllJobs

AllJobs הוא מנוע חיפוש עבודה המספק לך את הזדמנויות העבודה הטובות ביותר באזור שלכם. הפלפורמה הייחודית הזו גם מספקת שפע של מידע על החברה, כולל אתר האינטרנט שלה, פרופילי מדיה חברתית ופרטי יצירת קשר. AllJobs הוא מקום נהדר למציאת הזדמנות הקריירה הבאה שלכם. האתר קיים מאז 2014 ויש לו למעלה מ-2 מיליון משתמשים פעילים.

All Jobs Israel

החברה פועלת בשוק הישראלי משנת 2015 והיא כבר סייעה לאלפי אנשים למצוא את משרות החלומות שלהם. פלטפורמת All Jobs Israel משתמשת בטכנולוגיות תקדמות בכדי לספק התאמה טובה יותר בין משתמשים למשרות, מה שעוזר להם לבנות מסד נתונים הרבה יותר חזק לשימוש המעסיקים.

עבודה מהבית

עבודה מהבית היא אפשרות פופולרית עבור אנשים שרוצים לקחת על עצמם עבודה או קריירה חדשה. זוהי גם אופציה למי שלא מצליח למצוא עבודה בעיר בה הוא מתגורר ונדרש לחפש גם במקומות אחרים. היום, כל מדינה מציעה הזדמנויות לעבודה מהבית. אחת המדינות הפופולריות ביותר לעבוד מהן היא הפיליפינים, שבה אתם יכולים לקבל שירותים של עוזר אישי, עבודה מרחוק ב-IT, הוראה או סיעוד. עבודה מהבית היא כבר לא חלום, היא עכשיו מציאות. יותר ויותר אנשים בוחרים באפשרות זו בגלל שעות העבודה הגמישות והיכולת לעבוד מרחוק.

עבודה בארץ

כשחושבים על עבודה בארץ, חושבים בדרך כלל על עבודה מרחוק. אבל זו לא הדרך היחידה לעבוד בארץ. יש עוד הרבה דרכים לעבוד בארץ ואחת מהן היא שימוש בסופר עצמאי. סופרים עצמאיים ניתן למצוא בכל מקום והם מספקים שירותים הנעים מכתיבת פוסטים בבלוג ועד לעריכת תוכן לאתר שלך. סופרים עצמאיים מציעים גם שירותים כמו כתיבת רפאים, כתיבת ספרים או שיווק תוכן. מדינות רבות משתמשות בכותבים עצמאיים כאמצעי ליצירת תוכן לאתרי האינטרנט והבלוגים שלהן מאחר והן מסוגלות לייצר תוכן איכותי בעלויות נמוכות יותר משיטות מסורתיות.

JobMaster

JobMaster היא תוכנה שעוזרת לכם למצוא את העבודה המתאימה ביותר עבורכם. האתר משתמש בבינה מלאכותית כדי למצוא את המשרות הטובות ביותר הזמינות באזור שלך ומתאים אותן למערך הכישורים שלך.

Jobmaster היא אחת מתוכנות מציאת העבודה הפופולריות ביותר בארץ ובארה”ב. הפלטפורמה עוזרת לאנשים למצוא את משרות החלומות שלהם על ידי התאמה מדויקת של המשרה למערך הכישורים, המיקום והניסיון של הפונים לאתר. התוכנה נוסדה על ידי 2 חברים בקולג’, Abhishek Agarwal ו-Aakash Jain בשנת 2015. הם רצו ליצור משהו שיעזור לאנשים למצוא את משרות החלומות שלהם בקלות, וכך עשו. החברה גדלה במהירות מאז וכיום עובדים בה יותר מ-100 עובדים במשרדים ברחבי הודו וארה”ב.

 

דילוג לתוכן