דף הבית » חיפוש עבודה » כל מה שאתה צריך לדעת על ג’וב מאסטר למציאת עבודה

כל מה שאתה צריך לדעת על ג’וב מאסטר למציאת עבודה

ג וב מאסטר

JobMaster היא פלטפורמת שוק העבודה המסייעת לאנשים למצוא עבודה במסלול הקריירה הרצוי להם. זוהי פלטפורמה לחיבור בין מעסיקים ועובדים.

ל- Job Master יש רשימה ארוכה של תכונות, בין היתר היכולת לחפש משרות לפי מיקום, מיומנות או חברה. עובדה זו גם מאפשרת למשתמשים לפרסם את הפרופילים שלהם באתר ולקבל הצעות עבודה ממעסיקים שמחפשים אחר כישרונות.

צוות JobMaster עובד על פרויקט זה מאז 2013 וכבר עזר לאלפי אנשים בחיפוש העבודה האידאלית שלהם.

תוכנה זו מאפשרת למשתמשים להזין את כישוריהם, תחומי העניין והמיקום שלהם ולאחר מכן יוצרת רשימה של משרות התואמות את הקריטריונים המדויקים שלהם. התוכנה גם מספקת למשתמש רשימה של חברות שמקבלות עובדים באזור בו הם מחפשים עבודה, כך שיוכלו להגיש מועמדות מיד.

צוות JobMaster מחפש תמיד דרכים חדשות לשפר את האתר והתוכנה שלהם. דרך אחת שהם עשו זאת היא על ידי הוספת תכונות כגון חיפוש קורות חיים שעוזר למשתמשים למצוא עבודה בקלות רבה יותר כשהם נמצאים באתר.

כל העבודות

Alljobs הוא אתר רישום משרות שעוזר לאנשים למצוא עבודה בתחום הרצוי להם. הוא מספק שירותים גמישים וקלים לשימוש למעסיקים, כגון פרסום משרות, ניהול מועמדים ויצירת דוחות. הוא מספק שירותים גמישים וקלים לשימוש למעסיקים, כגון פרסום משרות, ניהול מועמדים ויצירת דוחות.

כל ג’ובס ישראל

All Jobs Israel מספקת פלטפורמה לאנשים למצוא את העבודה המתאימה להם בישראל. האתר גם מציע מגוון רחב של משאבים ומידע על שוק העבודה הישראלי.

החברה נוסדה על ידי 3 בוגרים של הטכניון – המכון הטכנולוגי הישראלי. הם רצו לעזור לאנשים למצוא עבודה בישראל, המדינה עם הכלכלה הצומחת ביותר במזרח התיכון.

 

דילוג לתוכן