דף הבית » כללי » כל המידע על אתר לשכת התעסוקה

כל המידע על אתר לשכת התעסוקה

אתר לשכת התעסוקה

לשכת שירות התעסוקה בישראל היא משאב חיוני עבור ישראלים רבים, במיוחד למובטלים. אתר האינטרנט של לשכת שירות התעסוקה מאפשר לאנשים רבים לחפש עבודה או מקום עבודה חדש, להירשם לקצבאות ביטוח לאומי כגון דמי אבטלה או סיוע בהכנסה, וללמוד ולהרחיב את הידע.

אתר לשכת התעסוקה הוא אתר המספק למחפשי עבודה מידע על מקומות העבודה העדכניים ביותר באזורם. יש לו גם מסד נתונים של מעסיקים ואתה יכול לחפש את המשרות שלהם לפי מילות מפתח.

האתר מתמקד במתן דרך קלה לאנשים שמחפשים עבודה למצוא עבודה במהירות, אך הוא כולל גם תכונות המאפשרות למעסיקים ולמגייסים לפרסם מודעות בצורה יעילה יותר.

שירות התעסוקה הישראלי הוא ארגון ממשלתי בפיקוח שר העבודה והרווחה ומועצת שירות התעסוקה. מדי שנה, הארגון מציע שירותי השמה ותיווך עבודה ליותר מ-400,000 מחפשי עבודה באמצעות 71 לשכות תעסוקה הפזורות ברחבי הארץ. התכנית מסייעת למחפשי עבודה במציאת עבודה, מפנה אותם להכשרה מקצועית, מאתרת עובדים לחברות ועוד. כמו כן, על הסוכנות מוטלת המשימה לחקור את שוק העבודה ולדווח על תוצאותיה על בסיס קבוע. כמו כן, הסוכנות אחראית על שליחת דיווחים תכופים למוסד לביטוח לאומי הערכת זכאותם של דורשי עבודה לתשלומי אבטלה או סיוע בהכנסה.

לשכת התעסוקה רישום

הלשכה רושמת הן מעסיקים והן שכירים, לרבות עצמאים, ומנהלת תיעוד של כישורי המועמדים וניסיונם בעבודה.

להלן תנאי הרישום בלשכת התעסוקה:

1. עליך להיות תושב ישראל עם תעודת זהות ישראלית.

2. אתה רשאי לקבל את השירות גם אם יחסי עובד-מעביד שלך הסתיימו.

3. ראשית יש ליצור חשבון באתר שירותי התעסוקה בישראל.

4. לאחר שהקמתם חשבון משתמש, גשו למשרד שירות התעסוקה המקומי שלכם והזמינו תור.

משרד התעסוקה קורסים

קורסי משרד התעסוקה הם סדרת קורסים לאנשים שרוצים למצוא עבודה וללמוד על שוק העבודה. הקורסים נועדו לעזור לך למצוא עבודה, לשפר את כישוריך ולהרוויח יותר כסף.

משרד התעסוקה מציע קורסים שונים לאנשים שרוצים למצוא עבודה, כגון:

1. היכרות עם שוק העבודה

2. כישורי חיפוש עבודה

3. פיתוח קריירה

אתר לשכת התעסוקה קורסים

אתר לשכת התעסוקה קורסים הוא מקום בו אנשים יכולים למצוא ולהגיש מועמדות למשרות. האתר נועד להיות ידידותי למשתמש וכן נועד לתת מידע ספציפי על החברה שאליה מחפש העבודה פונה.

הם נוצרו במטרה ליצור קהילה שבה אנשים יכולים ללמוד מיומנויות חדשות, למצוא עבודה ולבנות קריירה. הוא כולל מאמרים על איך להפיק את המרב מחיפוש העבודה שלך, כיצד להתכונן לראיונות וכיצד לכתוב מכתבי כיסוי.

קורסים מקוונים באתר לשכת שירות התעסוקה מאפשרים לכל אדם בישראל – מועסק או מובטל – לרכוש הכשרה מקצועית, לרכוש כלים ויכולות חדשות ולהתקדם בקריירה שלו. ישנם קורסים שונים שעומדים לרשותכם ובהחלט יעזרו לכם.

 

דילוג לתוכן