דף הבית » חיפוש עבודה » כמה דברים שלא ידעת על חיפוש עבודה בלשכת התעסוקה

כמה דברים שלא ידעת על חיפוש עבודה בלשכת התעסוקה

לשכת התעסוקה חיפוש עבודה

לשכת התעסוקה הישראלית (IEB) היא סוכנות ממשלתית העוסקת בשוק התעסוקה והעבודה בישראל. מדור חיפוש העבודה באתר זה נועד לעזור לאנשים למצוא עבודה במדינת ישראל. לשכת התעסוקה בישראל היא הפלטפורמה הגדולה בעולם לחיפוש עבודה. יש ללשכה מסד נתונים נרחב של משרות ומערכת יישומים מקוונת.

ממשלת ישראל מחפשת כעת מועמדים ליותר מ-200 משרות. כדי לקבל עבודה, יהיה עליכם להיכנס לאתר לשכת התעסוקה בישראל, למלא טופס בקשה מקוון, ולהמתין לעדכון הסטטוס שלכםך באתר האינטרנט של הלשכה. ממשלת ישראל מחפשת מועמדים בעלי כישורי אנגלית ברמה גבוהה, וכמו כן גם אנשים הדוברים שפות שונות כמו עברית, ערבית, רוסית, פרסית או סינית.

הבטחת הכנסה בלשכת התעסוקה

הלשכה הישראלית להבטחת תעסוקה והבטחת הכנסה (IBEIA) היא סוכנות מובילה בישראל לניהול יחסי עובד ומעביד. היא מעניקה הטבות תעסוקה ללקוחותיה, לרבות ביטוח הכנסה לשכירים, חופשת לידה להורי העובדים וכיסוי בריאותי לעובדים. ל-IBEIA יותר מ-40 שנות ניסיון ביחסי עבודה והחברה פיתחה ידע נרחב בחוקי העבודה והתקנות. לשכת התעסוקה מציעה ייעוץ בכל ההיבטים הקשורים לדיני עבודה.

עבודה בארץ

ישראל היא המדינה היחידה בעולם שיש לה ממשלה המחויבת להפוך אותה למקום טוב יותר עבור אזרחיה. ממשלת ישראל מחויבת לספק לאזרחיה חינוך ושירותי בריאות איכותיים, תוך עידוד חדשנות ויזמות.

התייצבות בלשכת התעסוקה אונליין

רישום ישראל בלשכת התעסוקה (IRBEB) הוא אתר ממשלתי עם מידע על תעסוקה בישראל. לשכת התעסוקה אונליין מספקת פלטפורמה למעסיקים לאיתור מועמדים מתאימים ולקבלת מידע על שוק העבודה בישראל. היא גם מספקת פורטל מקוון למחפשי עבודה ומעסיקים לתקשר באמצעות מערכת צ’אט אינטראקטיבית.

דילוג לתוכן