דף הבית » חיפוש עבודה » עבודה עם קשישים באופן פרטי – כל מה שחשוב לדעת

עבודה עם קשישים באופן פרטי – כל מה שחשוב לדעת

עבודה עם קשישים פרטי

קשישים הם חלק חשוב מאוד בחברה הישראלית. הם חלק חיוני מכל משפחה וקהילה. אבל לרוב חסר להם היכולת להתנהל בחיי היומיום באופן עצמאי והם זקוקים לעזרה מאנשי המקצוע. ככל שאוכלוסיית הקשישים תגדל, יגדל הביקוש לשירותי טיפול בקשישים. תהיה לכך השפעה שלילית על הכלכלה, כמו גם על איכות החיים של אנשים מבוגרים.

על מנת לעזור לאנשים בגיל מבוגר ולהבטיח שהם יוכלו לחיות בנוחות בבתיהם, ישראל החלה לעבוד עם כמה משקי בית פרטיים קשישים. ממשלת ישראל מסייעת להם על ידי מתן עזרה כספית ועל ידי מתן טיפול רפואי באמצעות מרפאות שונות.

עבודה עם קשישים בישראל

ענף מגורי הגיל השלישי הוא אחד מהענפים הצומחים ביותר בישראל. ממשלת ישראל עובדת בימים אלה על אסטרטגיה לאומית לשיפור איכות החיים עבור אזרחים קשישים בישראל. אחד הנושאים העיקריים שיש לטפל בהם הוא איכות שירותי הבריאות ומתקני הטיפול לטווח ארוך. הממשלה רוצה לצמצם עלויות ולהגדיל את איכות הטיפול, על ידי כך שיקל על קשישים לחיות באופן עצמאי בבתיהם, תוך הימנעות ממוסדות סיעוד לטווח ארוך.

ממשלת ישראל הכריזה לאחרונה על מדיניות חדשה אשר מתכוונת ליצור רשת ארצית בין חברות פרטיות ורשויות מקומיות אשר יסייעו לקשישים בפעילויות היומיומיות שלהם כגון הליכה, בישול, רחצה וכו’.

דילוג לתוכן