דף הבית » כללי » השתלת שיער DHI – הפתרון להתקרחות חלקית

השתלת שיער DHI – הפתרון להתקרחות חלקית

השתלת שיער DHI

נשירת שיער היא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים מכל הגילאים והמינים. עם זאת, התקרחות חלקית ונקודתית עלולה להיות מתסכלת במיוחד ולהשפיע על ההערכה העצמית לרעה. למרבה המזל, היום יש פתרון יעיל במיוחד והוא השתלת שיער DHI. במאמר זה, נבדוק מהי השתלת שיער בשיטת DHI וכיצד היא יכולה לסייע להתקרחות ואובדן שיער.

מהי השתלת שיער DHI?

השתלת שיער DHI היא הליך לשיקום השיער אשר הכולל חילוץ של זקיקי שיער בריאים מאזור תורם בגוף והשתלתם באזור הנמען בקרקפת. בניגוד לשיטות השתלת שיער אחרות, DHI מתבצעת על ידי שימוש בכלי חדשני בשם Choi Implanter Pen כדי להשתיל את זקיקי השיער ישירות לקרקפת. שיטה זו מבטיחה דיוק מרבי וממזערת את הסיכון לפגיעה בזקיקי השיער בתהליך ההשתלה.

מהם היתרונות של השתלת שיער DHI?

להשתלת שיער בשיטת DHI יש יתרונות רבים. הבולטים ביניהם:

פולשנות מינימלית

השתלת שיער DHI מתבצעת בפולשנות מינימלית ואיננה דורשת חתכים או תפרים. המשמעות היא שיש צלקות מינימליות וזמן החלמה מהיר יותר בהשוואה לשיטות השתלת שיער אחרות.

תוצאות טבעיות

עט הצ’וי מבטיח דיוק מרבי בעת השתלת זקיקי השיער, וכתוצאה מכך מתקבלת צמיחת שיער בעלת מראה טבעי. השתלת שיער DHI יכולה להניב תוצאות נראות לעין תוך 3 עד 6 חודשים לאחר ההליך. כמו כן, השתלת שיער בשיטה זו מספקת תוצאות ארוכות טווח, כאשר זקיקי השיער המושתלים ממשיכים לצמוח לכל החיים.

מתאימה לכל סוגי השיער

השתלת שיער DHI מתאימה לכל מי שחווה התקרחות חלקית או נקודתית, עם כל סוגי השיער – שיער מתולתל, גלי וישר. עם זאת, התאמת ההליך עשויה להיות תלויה במספר גורמים כגון גיל, סוג ההתקרחות ומידת נשירת השיער.

כיצד מתבצעת השתלת שיער DHI?

השתלת שיער DHI כוללת את השלבים הבאים:

  • פגישת ייעוץ – מנתח מוסמך להשתלות שיער יעריך את נשירת השיער שלכם ויקבע האם אתם מתאימים להליך.
  • חילוץ הזקיקים – המנתח מחלץ זקיקי שיער בריאים מהאזור התורם באמצעות עט הצ’וי.
  • השתלת זקיקי השיער – המנתח משתמש בעט צ’וי כדי להשתיל את זקיקי השיער ישירות לקרקפת.

לסיכום

השתלת שיער DHI היא הליך חדשני לשיקום השיער שיכול לסייע בפתרון התקרחות חלקית ונקודתית. הוא מתבצע ביעילות, מספק תוצאות במראה טבעי ומתאים לכל סוגי השיער. אם אתם שוקלים לעבור השתלת שיער DHI, מומלץ להתייעץ עם מנתח מוסמך ומנוסה להשתלות שיער כדי להתאים עבורכם תוכנית אישית.

דילוג לתוכן